Subject: FW: VT1349-1 muudatusprojekt 11270 Kuusalu-Leesi teel
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 12:16:57 +0200

From: Keltman Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 11:36 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: VT1349-1 muudatusprojekt 11270 Kuusalu-Leesi teel

Tere,

Stromtec OÜ töö nr VT1349 „Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu
rajamine. Pedaspea küla, Kuusalu vald, Harju maakond“.

Projekteeriti ja seadustati Eesti Lairiba Arenduse SA sidekaev 11270
Kuusalu-Leesi tee, 42301:001:0556 , Reg 13590450

Vastavalt 02.08.2023 vormistatud mõõdistusele ELASA sidekaevu ühendus
ELASA trassiga väljub seadustatud alast ja nüüd  paikneb Transpordiameti
maal samal katastril, mis ei ole kaetud IKÕ-ga.

Seoses asjaoludega on koostatud projektile muudatusprojekt VT1349-1.
Muudatusprojekti raames on korrigeeritud ELASA sidetrassi asukoht
vastavalt 02.08.2023 vormistatud mõõdistustele.

Palun kooskõlastada VT1349 muudatusprojekt VT1349-1

Lugupidamisega,

Hendrik Keltman

Nooremprojekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 51 978 973

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

Subject: ELASA taotlus sidekaevu paigaldamiseks 11270 Kuusalu-Leesi
From: "Mati Meeliste" <[email-masked]>
To: "Mets Jelena" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>,Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jan 2024 16:31:43 +0200

Tere!

Olemasoleva lepingu muutmine tuleneb asjaolust, et ei ole ehitatud
Transpordiametis kooskõlastatud projekti kohaselt.

Palun vormistada projekti muudatus, kooskõlastada see Transpordiametis.
Projekti muudatusele palun lisada soovitud IKÕ plaan.

Pärast projekti Transpordiametis  kooskõlastamist, palun esitada uus IKÕ
taotlus.

Lõpetan antud taotluse menetlemise.

Lugupidamisega

Mati Meeliste

Teemaa juhtivhaldur / Maade osakond

+372 5913 3930

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn